لباس ورزشی

ساخت وبلاگ

امروزه استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی رو به افزایش است. از کاغذ دیواری سه بعدی برای محیط های مختلفی استفاده می شود. شرکت های مختلفی این گونه کاغذ دیواری ها را طراحی می کنند که هر روزه مدل های جدید آن به بازار عرضه می شود. مدل های جدید کاغذ دیواری سه بعدی در دکور آفیس موجود است. یکی از انواع کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی تصاویر را به صورت واقعی تر با طرح های سه بعدی نشان می دهد. ایجاد تصاویر بخاطر زیبایی و عجیب بودنش توانسته خیلی ها را شیفته ی خود کند. تصاویری از قبیل شکل های پیچیده ی هندسی، تصاویر طبیعت و کارتونی را می توانیم تهیه کنیم. فروشگاه تزئینات داخلی دکور آفیس با تنوع مدل ها در خدمت شماست. کاغذ دیواری سه بعدی همانند پوستر دیواری سه بعدی است. این کاغذ دیواری ها به دلیل خاص بودن و زیبایی اش مورد پسند همه واقع شده است.

نحوه انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی

تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی باید با دکوراسیون منزل هم خوانی داشته باشد مثلا در مکانی که همه ی لوازم و طراحی آن کلاسیک است می توان از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح اشکال هندسی استفاده کرد. فروشگاه تزئینات داخلی دکور آفیس انواع طرح های کاغذ دیواری سه بعدی را در مجموعه ی خود دارد.

همین طور نوع کاغذ آن بسیار مهم است زیرا کاغذ دیواری سه بعدی در انواع کاغذ و کیفیت موجود است. عکس هایی که قرار است برای کاغذ دیواری چاپ شوند باید کیفیت عالی داشته باشند و این مهم ترین نکته است. نصب کاغذ دیواری سه بعدی بسیار قابل اهمیت است چون با نصب خوب آن تصاویر واقعی به نظر می رسند و اگر خوب نصب نشود باعث کم شدن کیفیت تصاویر می شود. فروشگاه دکور آفیس در زمینه ی نصب کاغذ دیواری سه بعدی تجربه ی بالایی دارد.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 520 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 17:16

یکی از مهم ترین کارهایی که معماران انجام می دهند بازسازی و دکوراسیون ساختمان خانه می باشد. بازسازی و دکوراسیون داخلی مربوط به دیوارهای سقف و دیوارهای ساختمان و کفپوش، و غیره می باشد که با طرح های متنوع و طرح های جذاب در دسترس می باشد و یکی از گزینه هایی است که می تواند به جای سرامیک در خانه استفاده کنید که سبب از دست دادن انرژی و زیبایی به خانه شما می شود پارکت نام دارد. در دنیای امروز ما تجربه بیشتری در فضاهای داخلی و داخلی داریم و زمان بیشتری را برای بازسازی و دکوراسیون ساختمان در این فضاها صرف می کنیم.

در برخی موارد، ما ساعت ها در فضاهای آزاد و طبیعی برای کار و اوقات فراغت صرف می کنیم، و این نشان دهنده خستگی ما از محیط های تکراری و بسته می باشد. به همین دلیل بازسازی و دکوراسیون داخلی و داخلی خانه بهترین راه برای بهبود وضعیت ما در فضاهای بسته است. همچنین بازسازی و دکوراسیون ساختمان به شما انگیزه بیشتری برای ماندن در منزل می دهد و باعث می شود انرژی بیشتری از خانه تان به دست آورید.

مزایای بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان خانه بسیار زیاد می باشد. در برخی موارد هیچ شرایطی برای فروش خانه یا جابجایی وجود ندارد. پس از یک مدت طولانی، بودن در محیط، علاوه بر خستگی و خستگی روح، باعث بروز فرسودگی در خانه و خانه شما می شود. .

از سوی دیگر، شما نمی توانید خانه خود را تغییر دهید بنابراین بازسازی و دکوراسیون ساختمان  بهترین راه برای ایجاد یک تغییر مجدد است.

یکی از قسمت های بازسازی و دکوراسیون ساختمان خانه، تغییر کابینت آشپزخانه، کابینت دیوار، تغییر نوع تیغه، کفپوش، سقف کاذب، کف دوبلکس و غیره می باشد. در بازسازی و دکوراسیون ساختمان تمام فعالیت هایی نظیر سیستم های خنک کننده و گرمایش، امکانات و لوله کشی، حذف خدمات در سالن و سالن بررسی می شود. برای دیافت اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت بازسازی ساختمان هیرادکو تماس بگیرید.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 545 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 17:07

با تغییر نیازهای خانواده و همچنین نیاز به نگهداری ساختمان، بازسازی منزل یا نوسازی، گاهی اوقاتبازسازی منزل بدون در نظر گرفتن تمام نیازها و هزینه های کل پروژه انجام می شود و همچنین عدم برنامه ریزی مناسبو دیگر  اشتباهات، صدمات و تلفات را به صورت مالی و همچنین جانی موجب می شود.  اول باید بدانید چرا بازسازی منزل می کنید؟ چه چیزی شما را مجبور به بازسازی منزل می کند؟ آیا مطمئن هستید که می خواهید برخی از قسمت های خانه خود را تغییر دهید و آیا می خواهید در آن هزینه کنید؟ ارزیابی دلایل بازسازی منزل بسیار مهم است، زیرا تصمیم ناخواسته و غیر منطقی برای بازسازی منزل ، خسارات زیادی به بار می آورد.

تصمیم گیری در مورد اجرای و نوع پوشش های دیوار در بازسازی منزل

در این مرحله بیشتر به طراحی دکوراسیون داخلی پرداخته می شود. شما گزینه های زیادی برای انتخاب یکی از پوشش های دیوار خود دارید. پانل های تزئینی 3D، پوستر 3D، پانل های دیواری، سنگ های تزئینی، شیشه های تزئینی، کاشی های آلومینیومی و تصاویر پس زمینه، و بسیاری از گزینه های دیگر، همه گزینه های انتخاب هستند. در این مرحله از بازسازی منزل می توانید بهترین پوشش را انتخاب نمایید. البته، ایده خوب این است که قبل از انتخاب نوع پوشش، قبل از انتخاب نوع اجرایی که ما ارائه می دهیم، تصمیم گیری کنیم و بر اساس اصول معماری داخلی تصمیم گیری کنیم.

نوسازی کف خانه در بازسازی منزل

پس از انجام مراحل فوق به درستی، شما باید یک نوع کفپوش را برای خانه در بازسازی منزل خود انتخاب کنید و باید در نظر داشته باشید که هر کفپوش دارای یک خصوصیات منحصر به فرد است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کفپوش می توانید با شرکت بازسازی ساختمان هیرادکو تماس بگیرید

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 489 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 17:00

ویژگی های یک شرکت بازسازی ساختمان حرفه ای اگر تا کنون با شرکت بازسازی ساختمان مشارکت داشته اید، می دانید که این شرکت ها تفاوت هایی با هم داردند که بر روی کیفیت آن ها تاثیر می گذارد. در اینجا سعی می کنیم ویژگی های یک شرکت بازسازی ساختمان را بیان کنیم که هدف اصلی آن رضایت مشتری است.

ویژگی های یک شرکت بازسازی ساختمان حرفه ای

شرکت بازسازی ساختمان اول ، به وضوح معین می کند که کار شما چیست؟ آیا شما تا 100 تعمیرات خود را انجام می دهید؟ آیا کار شما نیز یک طراحی است؟ یا طراحی نقشه های معماری یک خانه جدید می باشد؟ یا فقط می خواهید فقط برای نوسازی خانه کار کنید؟ آیا برای طراح برای بازسازی ساختمان نیاز دارید؟ لطفا توجه داشته باشید که اکثر انواع شرکت بازسازی ساختمان تمام این خدمات را در دسته های مختلف ارائه می دهند، اما هر یک از آنها نیازمند تخصص ویژه ای خواهند بود. یک شرکت بازسازی ساختمان به خوبی در طراحی ساختمان کار می کند که کار طراحی ساختمان را دنبال کند. امروزه بسیاری از انواع شرکت بازسازی ساختمان دامنه کار خود را گسترش داده اند و بدون کمک  شرکت دیگری هیچ کار ساختمانی شما را  انجام می دهند.

آرشیو قوی  از نمونه کارهای های مهم یک شرکت بازسازی ساختمان حرفه ای

هنگامی که شما دقیقا تعریف کار خود را در دسته بندی های مختلف طراحی وو بازسازی قرار دادید، وقت آن است برای بررسی شرکت بازسازی ساختمان عجله نکنید. سعی کنید به درستی شرکت بازسازی ساختمان را انتخاب کنید. شما از مشاوره با افراد با تجربه و جستجو در اینترنت می توانید کمک بگیرید. طراحی نمونه کارها بر اساس اندازه، مواد، قدرت و زیبایی طرح و توجه به جزئیات را باید درباره کیفیت کار شرکت بازسازی ساختمان در نظر بگیرید هر شرکتی که به شما نشان می دهد که مجموعه های قوی تر، زیباتر و کارآمد تر دارد می توانند قابل اعتماد باشند.  شرکت بازسازی ساختمان هیرداکو می تواند در تمامی بخش ها بازسازی ساختمان کنار شما باشد

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 453 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 16:50

بازار لوازم یدکی بیل مکانیکی مملو از قطعاتی است که بسیار بی کیفیت هستند و در مدت زمان کوتاهی خراب میشوند. لوازم یدکی بیل مکانیکی قیمت بالایی دارد و به همین دلیل صرفه اقتصادی چندانی ندارد. لوازم یدکی بیل مکانیکی اگر با کیفیت باشند نیازی به تعویض زود رس و زود هنگام ندارند اما یافتن یک قطعه با کیفیت و اورجینال در میان تعداد زیادی فروشنده کاری مشکلی میباشد. لوازم یدکی بیل مکانیکی را بهتر است از نمایندگی ها تهیه کنید زیرا نمایندگی ها میتوانند قطعات اورجینال را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهند.

خرید اینترنتی لوازم یدکی بیل مکانیکی

به سختی میتوان یک نمایندگی لوازم یدکی ماشین آلات سنگین را یافت که بصورت آنلاین و اینترنتی محصولات خود را بفروش برساند و بیشتر نمایندگی ها تنها بصورت حضوری قطعات را به بفروش میرسانند. اما فروشگاه سرویس قطعه امکان عرضه غیر حضوری و آنلاین لوازم یدکی بیل مکانیکی را فراهم کرده است و تنها نمایندگی مجاز به شمار میرود که محصولات خود را به صورت اینترنتی بفروش میرساند. خرید اینترنتی لوازم یدکی بیل مکانیکی امکان دریافت اطلاعات نسبت به قطعه را برای خریدار فراهم آورده است و خریدار میتواند به راحتی خرید خود با کسب اطلاعات انجام دهد.

فروش اینترنتی لوازم یدکی بیل مکانیکی

فروش اینترنتی لوازم یدکی بیل مکانیکی با وجود اینکه توجه زیادی از خریداران را به خود جلب کرده اما بسیاری از این افراد از کیفیت قطعه خریداری شده خود رضایت چندانی ندارند. فروش اینترنتی لوازم یدکی بیل مکانیکی به نوعی کسب در آمد برای برخی فروشندگان تبدیل شده است و توجه چندانی به رضایت مشتری ندارند. فروش اینترنتی لوازم یدکی بیل مکانیکی در شرکت سرویس قطعه در حالی انجام میشود که این شرکت توانسته نمایندگی رسمی عرضه قطعات ماشین آلات سنگین در برندهای مختلف را اخذ کند و تنها قطعاتی را بفروش برساند که اورجینال بوده و کیفیت بالایی دارند.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 480 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 16:36

شرکت های بسیاری داخلی و خارجی اقدام به تولید انواع ماشین الات عمرانی و ماشین های سنگین نموده اند. مانند هر ماشینی این کاشین ها نیز بر اثر استهلاک ممکن است دچار مشکلاتی شوند و به درستی  کار نکننده و باعث شوند لودر ولوو به درستی کار نکندو یا کلا از کار بیفتد بنابراین بهترین راه برای حل این مشکل استفاده از قطعات لودر ولوو به جای قطعات لودر ولوو خراب شده می باشد. البته اول بررسی می شود که قطعات لودر ولوو قابل تعمیر می باشد یا خیر که در صورتی که قطعات لودر ولوو قابل تعمیر باشد می توان آن را تعمیر نمود و در غیر این صورت باید قطعات لودر ولوو مورد نیاز خود را خریداری نمایید و با قطعات لودر ولوو خراب جایگزین نمایید

در صورتی که از قطعات لودر ولوو اصل برای لودر ولوو استفاده نمایید می توانید کارکرد اولیه ماشین خود را برگردانید اما در صورتی که از قطعات لودر ولوو تقلبی استفاده نمایید و قیمت کمتری را بابت خرید قطعات لودر ولوو بپردازید ممکن است قطعات لودر ولوو تقلبی به سایر قطعات ماشین شما نیز آسیب برساند و در این صورت شما مجبور به پرداخت هزینه هایی برای تعمیر و یا تعویض قطعات لودر ولوو شوید. بنابراین بهترین راه تهیه و خرید قطعات لودر ولوو اصل می باشد که باید ان ها را از

نمایندگی هاب مجاز خریداری نمایید. یکی از نمایندگی های معتبر بسیاری از برندهای ماشین آلات سنگین فروشگاه سرویس قطعه می باشد و شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه اطلاعات مناسبی را درباره انواع قطعات لودر ولوو کسب نمایید و همچنین می توانید بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه سرویس قطعه از طریق تلفن اقدام به سفارش قطعات لودر ولوو مورد نیاز خود نمایید و این فروشگاه قطعات لودر ولوو مورد نیاز شما را برای شما ارسال می نماید

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 489 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 16:27

در ساخت لوازم یدکی غلطک به موضوع کیفیت و دوام توجه بسیار زیادی میشود و برای اینکه دوام  قطعه بیش از بیش افزایش یابد بهترین آلیاژها به کار میرود که میتوانند فشار وارد شده را به خوبی تحمل کند. لوازم یدکی غلطک که در کشورهای مختلفی تولید میشود از کیفیت متفاوتی برخوردار است و برخی از آنها به حدی با دوام هستند که میتوانند تا سالها بدون هیچ مشکلی کار کنند. لوازم یدکی غلطک را بهتر است از نوع اورجینال تهیه کنید که از دیگر قطعات به مراتب کیفیت بالاتری دارد. لوازم یدکی غلطک اورجینال علاوه بر اینکه کیفیت بالاتری دارد میتواند عملکرد بهتری را نیز از خود نشان دهد و با به کارگیری آن متوجه عملکرد بهتر ماشین خواهید شد.

خرید اینترنتی لوازم یدکی غلطک

خرید لوازم یدکی غلطک با وجود روش های اینترنتی  دیگر کم کم به فراموشی سپرده میشود و بیشتر خریداران علاقه زیادی به تهیه قطعه مورد نظر خود به روش آنلاین دارند. خرید اینترنتی لوازم یدکی غلطک با گسترش اینترنت پدید آمده است و خریدار از تمام شهرهای کشور میتواند قطعه مورد نظر خود را در هر تعدادی که نیاز داشته باشد سفارش دهد. خرید اینترنتی لوازم یدکی غلطک میتواند برای افرادی که دسترسی چندانی به فروشگاه های عرضه حضوری لوازم یدکی ماشین آلات سنگین ندارند بسیار مناسب باشد.

 

فروش اینترنتی لوازم یدکی غلطک

با استقبال زیاد خریداران فروشگاه های زیادی پدید آمده اند که فروش اینترنتی لوازم یدکی غلطک را راه اندازی نموده اند اما در این بین نمایندگی هایی نیز همچون شرکت سرویس قطعه وجود دارند که قطعات به مراتب با کیفیت تر که اورجینال هستند را عرضه میکنند و بهتر است تا خرید خود را از این دست فروشگاه ها انجام دهید. فروش اینترنتی لوازم یدکی غلطک در فروشگاه سرویس قطعه با گارانتی انجام میشود و احیانا اگر هر یک از قطعات با مشکلی مواجه شوند میتوانید به طور رایگان قطعه معیوب را تعویض نمایید.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 483 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 16:17

کمپرسورهای اسکرو از نظر نحوه ی انتقال نیرو دارای دو نوع میباشند. کمپرسورهای اسکرو تسمه ای و کمپرسورهای اسکرو تسمه ایی.

در کمپرسور اسکرو تسمه ای هیچگونه تسمه و گیربکس تعبیه نشده است ، به همین دلیل هوای فشرده شده از روتورها به سمت خروجی بدون هیچ اتلافی انتقال پیدا می کند و این باعث کارایی بیشتر کمپرسور اسکروتسمه ای می شود. همچنین بدلیل حذف شدن قطعاتی مانند پیستون ها و رینگ ها در کمپرسور اسکروتسمه ای میزان اصطکاک این مدل از کمپرسور به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و این کاهش قطعات و اصطکاک باعث شده تا کمپرسور اسکرو تسمه ای کمتر خراب شده و یا نیاز به تعمیرات داشته باشد و طول عمر مفید کمپرسور اسکروتسمه ای تا حد زیادی افزایش پیدا کند. نتیجه استفاده کمتر از تسمه ها و قطعات دوار در اسکرو تسمه ای ، کاهش بسیار زیاد آلایندگی صوتی این وسیله می باشد. همچنین به دلیل از بین رفتن کامل میزان ارتعاش باعث میشود تا کمپرسور اسکروتسمه ای همیشه دارای فشاری ثابت باشد که این امر کارایی دستگاه را تا حد زیادی افزایش می دهد.

وجود قطعات دوار کمتر در کمپرسور اسکروتسمه ای باعث شده تا قطعات در تنش کمتری با هم باشند و این زمان کارکرد سیستم را کاهش می دهد و می تواند تا حد زیادی از خرابی قطعات جلوگیری کند.

علاوه بر تمام مزیتهای ذکر شده برای کمپرسور اسکروتسمه ای ، این مدل از کمپرسور محدود به دور موتورهای پایین است و سیستم منعطف پذیری نبوده و فضای بیشتری اشغال می کند. پس اگر به دنبال بهترین نوع کمپرسور متناسب با محیط و شرایط کارخود هستید بهتر است با افرادی متخصص در این زمینه مشورت نمایید. شرکت هوامدار از جمله شرکت های پیشرو در زمینه ی فروش انواع کمپرسور میباشد که با توجه به سابقه ی طولانی در زمینه ی پخش و فروش انواع کمپرسور اسکرو تسمه ای می تواند شما را در خرید و پشتیبانی انواع کمپرسورها همراهی نماید.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 563 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 15:32

کمپرسورها در واقع دستگاه هایی مکانیکی هستند که با کاهش دادن حجم هوا میزان فشار آن را افزایش می دهند. این افزایش فشار هوا ممکن است باعث افزایش دمای گاز شود به همین دلیل در برخی از کمپرسورها از خنک کننده برای کاهش دمای گاز فشرده شده استفاده می شود. کمپرسورها نیز مانند هر دستگاه مصرفی دیگر بعد از مدتی دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند.

در فرهنگ لغت معین پرتابل به وسیله ایی گفته میشود که به صورت دستی قابل حمل باشد. کمپرسورهای پرتابل در واقع انواع کمپرسور هایی هستند که دارای چرخ میباشند و جابجایی آنها بسیار راحت تر است . کمپرسورهای پرتابل به صورت دو چرخ و یا چهار چرخ عرضه می شوند. کمپرسورهای پرتابل نسبت به سایر کمپرسورها دارای ابعاد بسیار کوچکتر و مناسب تر هستند و بدلیل دارا بودن چرخ ، حمل و نقل و جابجایی آنها بسیار ساده تر است. این نوع از کمپرسورها بدلیل حجم کم و ابعاد کوچک قابلیت استفاده در مکان های متعدد و در شرایط مختلف را دارند.

کمپرسورهای پرتابل به صورت کمپرسورهای پرتابل دیزلی و کمپرسورهای پرتابل الکتریکی با نیاز به استفاده از برق شهری وجود دارند. این کمپرسورها بدلیل پرتابل بودن قابلیت استفاده در شرایط سخت و دشوار را دارا هستند و همچنین کمپرسورهای پرتابل سایزهای مختلفی را از نظر دبی یا همان هوادهی دارا میباشند.

کمپرسورهای پرتابل دستگاه هایی پر قدرت هستند که به دلیل جابجایی راحت در صورت خرابی امکان تامین قطعه و تعمیرات آنها بسیار آسان تر از سایر کمپرسورها میباشد. هزینه ی نگهداری و تعمیرات کمپرسورهای پرتابل الکتریکی بسیار مناسب تر از کمپرسورهای پرتابل دیزلی میباشد و همچنین کمپرسورهای پرتابل الکتریکی بدلیل استفاده از برق ، بسیار تمیزتر از کمپرسورهای پرتابل دیزلی هستند.

شرکت هوامدار از عرضه کنندگان بنام در زمینه ی انواع کمپرسور میباشد که با دارا بودن تیم مشاوره ی حرفه ایی خود امکان انتخاب انواع کمپرسور پرتابل را برای شما فراهم می کند.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 529 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 15:16

 

کمپرسور اسکرو در واقع نوعی کمپرسور برای فشرده سازی گاز است .کارکرد کمپرسور اسکرو به این صورت است که پیچ های دندانه دار که به آن ها روتور گویند به صورت نر و ماده درون یکدیگر می چرخند. کمپرسور اسکرو توسط مکنده هایی هوای بیرون را ساکشن میکند. سپس هوا به داخل فاصله ی بین کمپرسور و روتورها وارد میشود. با چرخیدن روتورها درون کمپرسور اسکرو کم کم خلا ایجاد شده و گاز به جلو هدایت میشود و تکرار این عمل باعث فشرده شدن گاز درون کمپرسور اسکرو می شود. فاصله ی بین روتورها و بدنه ی کمپرسور باید متناسب باشد زیرا زیاد بودن این فاصله کارایی کمپرسور اسکرو را تا حد زیادی کاهش میدهد.

از کمپرسور اسکرو در مکان هایی که کمپرسور پیستونی جوابگو نباشد استفاده میشود. زیرا کمپرسور اسکرو دارای مکش و دهش پیوسته است ولی کمپرسور پیستونی موج ضربه ایی ایجاد می کند. در حقیقت کمپرسور اسکرو با نوعی مکانیزم دورانی گاز را فشرده می کند و مناسب مکان هایی است که به حجم هوا با تراکم بالا نیاز است مانند چکش های بادی.

کمپرسور اسکرو دارای دو نوع کمپرسور اسکرو خشک و کمپرسور اسکرو روغنی می باشد. در نوع اول کمپرسور اسکرو بدون هیچ گونه روغنی کار می کند و مناسب برای صنایع غذایی و دارویی است. در کمپرسور اسکرو خشک بدلیل عدم استفاده از روغن ، روتورها نمی توانند دور بالایی را تحمل کنند. به همین دلیل در کمپرسور اسکرو خشک فشار هوا تا حداکثر سه برابر افزایش پیدا می کند.

در کمپرسور اسکرو روغنی ، برای آبکاری روتورها مدام روغن به آن ها تزریق میشود. روغن پس از خروج هوا از آن جدا شده و پس از فیلتر و تصفیه دوباره به کمپرسور باز می گردد. کمپرسور اسکرو روغنی دارای اصطکاک کمتری است و درجه حرارت کمپرسور پایین تر است. این مدل کمپرسور اسکرو می تواند فشار هوای ورودی را تا هشت برابر افزایش دهد.

شرکت هوامدار با پرسنل خبره ی خود جهت ارائه ی مشاوره برای انتخاب بهترین نوع کمپرسور اسکرو در خدمت شما میباشد.

لباس ورزشی...
ما را در سایت لباس ورزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ساناز sportclothes96 بازدید : 486 تاريخ : يکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت: 15:10